Reklamáció

Hogyan működik a panasztételi eljárás?

Termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk.

Ha az áru sérülten érkezett, vagy használat közben eltört, kérjük, töltse ki a Panasztételi űrlapot, amely a Jurhan.hu weboldal alján, az Áruvisszavétel menüpontban található.

Kérjük, csatoljon fényképeket is a sérült tárgyról, és ne felejtse el pontosan felcímkézni az alkatrészt. Az árut még nem kell elküldenie sehova.  Amennyiben szükségessé válik az áru elküldése, a Reklamációs Osztály fel fogja kérni Önt erre.

További kérdés esetén operátoraink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mennyi ideig tart az áruk reklamációja?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb foglalkozzunk a kérésével, de a panaszok elbírálásának törvényes határideje 30 nap.

A szállítmány átvételekor az áru sérülését észlelték. Hogyan kell eljárnom?

Ha az áru csomagolása az átvételkor láthatóan sérült, a futárral közösen kárbejelentést kell készíttetni.

Ha nemcsak a csomagolás, hanem az áru is láthatóan sérült, ne vegye át a csomagot a futártól. Kérjük, tájékoztasson minket erről a tényről az alábbi  +361 229 8361 telefonszámon vagy küldjön emailt a  szia@jurhan.hu címre.

Ha Ön átvette az árut, és a kicsomagolás után az megsérült, akkor   Reklamáció formájában kell eljárnia.

Ahhoz, hogy weboldalunk megfelelően működjö

(sütik elfogadása)

A sütik kezeléséhez való hozzájárulásával segít nekünk weboldalunk fejlesztésében. A „Elfogadom" gombra kattintva hozzájárul a személyre szabott tartalom és releváns hirdetések megjelenítéséhez, valamint nagyszerű élményt tudunk biztosítani az online vásárlás során.

Köszönjük, adataival tisztelettel bánunk.

Adatvédelmi irányelvek

Beállítások
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés