Reklamáció

Hogyan működik a panasztételi eljárás?

Termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk.

Ha az áru sérülten érkezett, vagy használat közben eltört, kérjük, töltse ki a Panasztételi űrlapot, amely a Jurhan.hu weboldal alján, az Áruvisszavétel menüpontban található.

Kérjük, csatoljon fényképeket is a sérült tárgyról, és ne felejtse el pontosan felcímkézni az alkatrészt. Az árut még nem kell elküldenie sehova.  Amennyiben szükségessé válik az áru elküldése, a Reklamációs Osztály fel fogja kérni Önt erre.

További kérdés esetén operátoraink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mennyi ideig tart az áruk reklamációja?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb foglalkozzunk a kérésével, de a panaszok elbírálásának törvényes határideje 30 nap.

A szállítmány átvételekor az áru sérülését észlelték. Hogyan kell eljárnom?

Ha az áru csomagolása az átvételkor láthatóan sérült, a futárral közösen kárbejelentést kell készíttetni.

Ha nemcsak a csomagolás, hanem az áru is láthatóan sérült, ne vegye át a csomagot a futártól. Kérjük, tájékoztasson minket erről a tényről az alábbi  +361 229 8361 telefonszámon vagy küldjön emailt a  szia@jurhan.hu címre.

Ha Ön átvette az árut, és a kicsomagolás után az megsérült, akkor   Reklamáció formájában kell eljárnia.

Adatvédelmi beállítások

Sütiket használunk, hogy javítsuk a weboldal látogatottságát, elemezzük a teljesítményét és adatokat gyűjtsünk a használatáról. Ehhez harmadik fél eszközeit és szolgáltatásait is használhatjuk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk az EU-ban, az Egyesült Államokban vagy más országokban működő partnereinknek. A "Minden cookie elfogadása" gombra kattintva Ön hozzájárul ehhez a feldolgozáshoz. Az alábbiakban részletes információkat talál, vagy módosíthatja a beállításait.

Adatvédelmi irányelvek

Részletek megjelenítése
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés